Reklamaci zboží v záruční době uplatňuje kupující bez zbytečného odkladu, aby nedošlo k rozšíření vady, písemně e-mailem i s případnou fotodokumentací či videozáznamem.
Než budete uplatňovat reklamaci, doporučujeme Vám pročíst si uživatelský manuál klimatizace. V některých případech není výjezd technika nutný.
Je zapotřebí, aby e-mail zaslaný na info@bterm.cz obsahoval níže uvedené:
model a výrobní číslo zařízení (*1)
datum montáže (*2)
doklady o uvedení do provozu – předávací protokol (na vyžádání i o údržbě zařízení). (*3)
popis závady, či chybové hlášení na displeji (*4)
adresa umístění reklamované jednotky (*5)
kontaktní údaje – kontaktní osoba včetně tel. kontaktu (*6)
Prodávající potvrdí písemně kupujícímu přijetí reklamace a osobu odpovědnou za vyřízení reklamace.
Na základě popisu závady a přiložené fotodokumentace či videozáznamu, rozhodne prodávající o způsobu řešení reklamace.
Kupující je povinen po předchozí písemné domluvě zajistit přístup pro vykonání případného nutného servisního zásahu.
Marný výjezd způsobený porušením tohoto bodu, opravňuje prodávajícího vyúčtovat s tím spojené náklady dle platného ceníku. Marný výjezd může být účtován i v případě, že zákazník s výrobkem manipuloval v rozporu s návodem k obsluze.
V průběhu reklamačního řízení posoudí pověřený servisní technik všechny okolnosti, sepíše se servisní protokol, kde se rozhodne o oprávněnosti reklamace, podložené i o případné posouzení třetí strany (výrobce nebo dodavatel náhradních dílů).
Případy
I. V případě splnění všech nutných podmínek uznání záruky ze strany odběratele a případně třetích osob, servisní technik záruku uzná.
II. V případě nesplnění všech podmínek uznání záruky ze strany odběratele a případně třetích osob, servisní technik záruku neuzná.
III. Odstranění záruční vady je oprávněn pouze servisní technik prodávajícího formou opravy (na místě instalace) nebo výměny vadného dílu za nový.
IV. V případě dohody mezi kupujícím a prodávajícím je možno, aby kupující zaslal reklamovaný díl poštou či zásilkovou službou.
V. V případě, že reklamace není oprávněná, účtuje prodávající kupujícímu všechny náklady, které mu vznikly v souvislosti s odstraňováním závady dle platných ceníků.
Na vyřízení reklamace je dle zákona 30 kalendářních dní. Tato lhůta začíná běžet ode dne následujícího po dni, kdy byla reklamace doručena
Tento web používá cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie jsou uloženy ve vašem prohlížeči a vykonávají funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Přísně nutné soubory cookie
Přísně nutný soubor cookie by měl být povolen vždy, abychom mohli uložit vaše preference pro nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že pokaždé, když navštívíte tento web, budete muset znovu povolit nebo zakázat cookies.
Povolit nebo zakázat cookies
Další soubory cookie
Tento web používá následující další soubory cookie: (Zde uveďte seznam souborů cookie, které používáte na webu.)
Povolit nebo zakázat cookies
Nejprve prosím povolte přísně nezbytné soubory cookie, abychom mohli uložit vaše preference!